خریدار کالا از فروشگاه اینترنتی صندلی اداری نیک تاش مستحضر است که :

-قیمت محصولات در سایت صندلی اداری نیک تاش مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.

-مدت زمان تحویل کالا بسته به نوع کالا از سه روز تا ۷ روز می باشد و ملاک محاسبه روز کاری هفته است. طبیعتا در محصولات سفارشی که به زمان با هماهنگی قبلی با مشتری ساخت بیشتری نیاز دارند این زمان قابل افزایش می باشد.

-گارانتی و خدمات پس از فروش برای بعضی محصولات که در مشخصات مربوط به کالاهای دارای گارانتی ذکر شده انجام می شود.

-صندلی اداری نیک تاش به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. پردازش سفارشات از ساعت ۵ بعداز ظهر همان روز و سفارشاتی که درایام تعطیل دریافت شده اولین روز کاری بعد خواهد بود.

-کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مسئولیت هرگونه اشتباه یا نقصی که مربوط به اشتباه در درج اطلاعات در فرم سفارش کالا باشد به عهده خریدار می باشد.

-کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات، پردازش می‌‏شوند.روزکاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.

-صندلی اداری نیک تاش همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این ، در صورتی که موجودی محصولی در صندلی اداری نیک تاش به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای صندلی اداری نیک تاش محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

-ارسال بار از صندلی اداری نیک تاش بستگی به مقصد مشتری دارد. برای شهرستان‌ها بسته به محل مشتری و تعداد سفارشات ارسال از طریق پست، تیپاکس، باربری، ماشین مستقیم و … انجام می شود.

-در هنگام تحویل کالا بایستی بسته بندی کالا باز شده و حتما سلامت کالا به تایید مشتری برسد. بعد از تحویل کالا توسط مشتری صندلی اداری نیک تاش هیچ گونه مسئولیتی در قبال خرابی های پیش آمده عهده دار نمی باشد.

رویه های انصراف از خرید کالا یا بازگرداندن کالا:

– با توجه به ماهیت کالاهای عرضه شده در صندلی اداری نیک تاش برخی از کالاها به صورت سفارشی و براساس انتخاب های مشتری تولید یا تکمیل می گردند. یعنی تولید کننده براساس درخواست خرید مشتری کالا را با رنگ و سلیقه مشتری تولید می کند و کالا قابل فروش به فرد دیگری نیست. در این موارد انصراف از خرید کالا مورد پذیرش نیست و درخواست انصراف و بازگشت کالا منجر به کسر ۱۵ درصد از مبلغ کالا می گردد و هزینه حمل عودت کالا نیز برعهده مشتری خواهد بود.

– هنگام تحویل کالا، مشتری موظف است بسته بندی کالا را باز کرده کالا را بررسی و دریافت کند. بدیهی است دریافت کالا و تایید فاکتور به منزله تایید سلامت کالاست و پس از تحویل، هرگونه اعلام نقص و ایراد مورد تایید صندلی اداری نیک تاش نیست.

– درصورتی که مشتری هنگام تحویل کالا، متوجه نقص در ظاهر و سلامت کالا و یا مشکل فنی در عملکردهای کالا بشود و یا اینکه کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا و فاکتور خرید خود مغایرت داشته باشد باید از تحویل کالا از باربری خودداری کرده و این موضوع را سریعا به پشتیبانی صندلی اداری نیک تاش اطلاع دهد. پس از بررسی مورد در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا و یا آسیب دیدن کالا در هنگام ارسال بار، صندلی اداری نیک تاش موظف است محصول را تعویض کرده و کالای سالم و درخواستی مشتری را تحویل دهد. این سرویس اشکالات فنی را که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شده شامل نمی شود.

– درمورد رنگ کالا به این نکته توجه شود که رنگ کالا درمونیتورهای مختلف با اندکی تغییر مشاهده می شود. درخصوص مغایرت رنگ کالا نیز معیار تفاوت کلی رنگ است و مغایرت شامل طیف های تیره یا روشن تر در همان رنگ نخواهد شد. لذا قبل از خرید با مشورت با پشتیبان خرید خود از انتخاب رنگ کالا اطمینان حاصل نمایید.